Знайдено 12 точних результатів, 38 схожих збігів.
Подивіться, добрий пан Бог вислухав наші бажання, наші молитви, наші мрії!
А, може, пан Бог дасть — витримаю!».
"І то пан Бог і митрополит Шептицький дав опіку моїм дітям і родині.
Я он собі теж було сказав вже "Прощай", а пан-Бог сказав, що ще рано…
Родову назву вибрано на честь цієї події (Пан — бог пастухів), видову — за прізвищем пастуха.
Чому українці, які керують ОП, досі не показали приклад і не піднялися над темою мови, а далі вперто чіпають її — хіба один пан Бог знає.
У грецькій міфології Пан — бог лісів і полів, заступник пастухів, бог отар овець, син Гермеса і брат Дафніса; зображувався у вигляді людини з рогами, цапиними ногами і цапиною бородою
Хіба що дочитати до кінця й продовження чекати, бо усе це про становлення-виростання молодого козака, а що воно далі буде, то лише сам Пан Автор відає, що йому, звісно, Пан Бог у тому всіляко допомагає.
У листі гетьман пише: «Аби Пан Бог всемогутній у досягненні задуму цього до удостоєння призначеного вашій королевичевій милості царства щастив і благословив, а той народ впертий під ноги маєстату свого підбити сприяв».
«Віншую вас з щастям, здоров'ям, з цим Святим Вечером, щоб ми в щасті й здоров'ї ці свята провели та других дочекались — від ста літ до ста літ — поки нам Пан Бог назначив вік!»
Звучить як «Немає бога крім Аллаха і Мухаммад — пророк його» або старобілоруською (мовою, якою користувались білоруські татари — перші мусульмани на старій Русі — «Нямаш іншага, толькі адзіни Пан Бог, і Мухамад — Пасол Божи»).
Захисником міста, згідно вірувань вважався Пан — бог лісів та рівнин, володар бджолярів, рибаків, мисливців, в той же час вождь всіх військових заходів бога війни Діоніса, його зброєносець та товариш на гуляннях, при цьому згідно вірувань володів музичним талантом, танцями та наукою волховання.
Пане Боже.
Будь ласка, пане Боже, величний пане Боже!
Події детективної комедії „У пана Бога в садку” (2007, реж. Яцек Бромський) розгортаються у провінційному містечку Крульови Мост, вже відомому за фільмом „У пана Бога за пазухою” (1998).
І оскільки, основне питання теперішнього буття "по скільки долар", – назвемо цього пана-бога "долар".
Саме у лютому (14-15 лютого) римляни вшановували власного Пана - бога Луперка, захисника худоби.
23 квітня, середа, 19-00 „У пана Бога в садку”
Події детективної комедії „У пана Бога в садку” (2007, реж. Яцек Бромський) розгортаються у провінційному середовищі містечка Крульови Мост, вже відомому за фільмом „У пана Бога за пазухою” (1998).
Тож допоможи мені, пане Боже”.
Отже, відношення Стуса і пана Бога.
Дай, пане Боже, пожити й віддячити як дідичам тієї вітчизни й землі.
Натомість Христос каже: не можна служити двом панам – Богові і мамоні.
І заспівав — про «велике свято, яке йде, хай усі знайдуть своє щастя і здоров'я від Пана Бога!»
В третім — Єрусалим недоладно заступається небом (Паном Богом):
Там, де вони проживали, у своїх родових маєтках, вони були панами-богами.
«Занесла м го до Пана-Бога».
Пана Бога просить за вітця, за матку,
Ой знайшли ж Христа у Пана Бога,
Процитую одну з присяг: “Я, такий-то, присягаю панові Богу всемогутньому і найяснішому панові нашому, королеві польському, також усьому поспільству цього міста.
Потреба, щоб до патріархів послати, щоб вони до згоди схилилися і щоби ми одним серцем і одними устами Пана Бога хвалили.
У гірських селах Старосамбірщини, зокрема, побутували уявлення про так званих панів, богів чи земних богів: вони відмовляли хвороби, лікували травами тощо, а крім того — були хмарниками та чарівниками.
Проблема інтерпретації історії - це питання зрілості національної еліти та історичної науки, а іноді і прояв почуття гумору та самоповаги, як це продемонстрував Василь Кожелянко у своїй трилогії «Дефіляда у Москві», «Конотоп» та «Людинець пана Бога».
Так нам пане Боже допоможи в Трійці святій єдиний».
У Троїцькій церкві була срібна чаша з надписом: «На хвалу Пану Богу Теодором Саковичем.
Підкоряються «великому пану» — богу Улу тойону, який разом із абасами зумів закласти в людині зле начало, що ототожнюється з нечистотами.
Читацький загал в Україні вже заніс до найзаповітніших поличок і Кожелянкову «Дефіляду в Москві», і «ЛжеNostradamus», і «Конотоп»», і «Людинець пана Бога».
Віншую вас щастям-здоров'ям, від мене мало, від пана Бога більше!
Усе, що відбувається на Донбасі, і всі перспективи розвитку подій на Донбасі залежать від пана Бога і Путіна», – сказав Кучма журналістам у Києві.
Становище дуже грізне, але надія на Пана Бога — я зробив усе що міг, і даю Вам ліки.
Почав проповідувати і навчати на вулицях своїм ідеям простоти і бідності: «Жодна людина не повинна служити двом панам: Богу й мамоні».
Як сії слуги перед Паном Богом, що в раї» 2.
«Закликати Пана, бога літнього вітру» «За безіменну могилу» «Щоб ніч була сприятлива» «Для танцівниці гримучої змії» «Для єгиптян» «Вранці дякувати дощу »
Упали з грудей пана Бога, порвавшися пацірки зір і вмить розкотилися в небі, засіявши синій простір.І так чогось сумно та пильно на край наш бездольний зорять...
Людинець (інша назва Людинець пана Бога) — роман у жанрі альтернативної історії, що написаний українським письменником Василем Кожелянком та вперше надрукований у видавництві «Кальварія» 2001 року.
Говорить Юзеф Михалик: У своєму новому служінні, котре розпочинаю від сьогодні, я буду намагатися бачити пана Бога, Євангелію пана Ісуса, буду намагатися бачити людину і людей і зберігати дистанцію до самого себе.
Віддаємо належну пану Богу подяку за заспокоєння і віддалення домового кровопролиття, яке досі тривало, оскільки військо його королівської милості Запорозьке із гетьманом та всією старшиною своєю віддало його королівській милості та Речі Посполитій вірне своє підданство.
Це, що з нами трапилося, є надзвичайно рідкісне і то дуже рідкісне явище, яке було заплановане самим Паном Богом, аби нашу Церкву виявити перед цілим світом, що у Радянському Союзі катакомбна Греко-Католицька Церква вистояла і тепер виходить з підпілля.
У жовтні у таборі під Білою Церквою він присягнув на вірність королю: «Я, Павло Тетеря, присягаю Пану Богу Всемогутньому у Тройці Святій Єдиному, що на тому уряді гетьманства військ запорозьких, мені підлеглих, Найяснішому Янові Казимирові, королеві польському і шведському, вірним, зичливим і слухняним буду, всіляких сторонніх протекцій і панів зрікаюся і жодної не маю обирати іншої, окрім короля Його Милості і Речі Посполитої Польської».
Образ з революційних розрухів на Полтавщині в літі 1906 року» (1912), збірки оповідань «Коли буде легше і інші оповідання» (Вінніпег, в-во «Червоний прапор», 1912), «За землю і волю» (Вінніпег, 1914), «Посліднє хождєніє пана Бога по землі, або Бог в революції» (Вінніпег, 1915); студії «Віджитки в людській натурі, або Наука як пізнати себе, щоб стати людиною» (Торонто,1920), історичної розвідки «Українська стародавність» (Торонто – Буенос-Айрес, 1958), спогадів «Крізь павутиння змосковщення».