Знайдено 15 точних результатів, 17 схожих збігів.

СЛОВНИК
всеблаги́й
значення
  • Благий, добрий, лагідний до всіх.

Тоді всеблагий Бог творить жінку.

З чортом разом іде його молочний брат — всеблагий бог».

Ім'я Самантабхадра перекладається як «Благородний у всьому», «Завжди Прекрасний», «Всеблагий».

Бодгісаттва Самантабхадра (санскр. समन्तभद्रसमन्तभद्र, «всевеликодушний», "всеблагий", кит. спр. 普賢, акад.

Образ демона символізує неуцтво і невігластво, який знищує шаленим всеруйнуючим божественним танцем Всеблагий Господь Шіва.

Проблема існування зла: «Всезнаючий, Всемогутній і Всеблагий Бог не сумісний зі світом, в якому є зло».

Коли Бог створив усе суще і при цьому всеблагий, то і все Його творіння благе і злу немає звідки виникнути.

В уяві людей є цей суб'єкт, розумний та всеблагий, — держава (влада), яка почує їхні болі, сприйме та реалізує їх пропозиції.

О всеблагий отче наш Миколаю, пастирю й учителю всіх, хто з вірою звертається під захист твій і теплою молитвою благає тебе: поспіши й захисти отару Христову від вовків, що гублять її.

Це Всеблагий і Всемогутній (і, зрозуміло, добрий) Повелитель, що якимось незбагненним чином є здатним і, головне, – має бажання зробити всіх українців заможними і успішними, українок – цнотливими і плодючими, українських дітей – здоровими і освіченими, а дороги і туалети – чистими і справними.

Вони стверджують, що всезнаючий, всемогутній і всеблагий бог не сумісний зі світом, в якому є зло та страждання, де любов бога прихована від багатьох людей.

Коли Бог розглядається, як Верховна Особистість (а не, як безкінечний безособистісний принцип) Бога називають Ішвара («Господь»), Бгагаван («Всеблагий»), або Парамешвара («Всевишній Господь»).

Будда Самантабхадра (санскр. SamantabhadraSamantabhadra, тиб. kun tu bzang pokun tu bzang po — Кунту Зангпо, букв. «Всеблагий») — будда Дхармакаї, будда вимірювання пустотної природи розуму.

На Небесах панує не всеблагий Бог, а злий і недосконалий Деміург, тож Сатана змушений підняти проти нього повстання, що виступає своєрідним віддзеркаленням соціального революційного руху на Землі.

Інші звертають увагу на сторону серця і кажуть: як Бог всеблагий (Бог є благий), так і людина носить в собі цей завдаток блаженства — здатність до переживання Бога, тобто, здатність до переживання того блага, до якого призначена людина .

Нехай же милість Всеблагого Бога незмінно допомагає Вам на Вашому архипастирському шляху, сприяючи подальшому розвитку Грузинської Православної Церкви.

Для порівняння, розміри Капітолійського храму в Римі (святилища Юпітера Всеблагого Найбільшого) становили, відповідно до стародавніх свідчень, приблизно 55 на 60 метрів.

Навчи і скріпи нас, щоб стати нам причиною втіхи Твоєї, аби, з неї черпаючи, зростати нам у святості, повсякчас віддаючи Тобі славу, і честь, і поклін враз із Сином Твоїм всеблагим і повсюди ширяючим Духом на віки віків.

"Просімо у Нього, щоб Він простив гріхи, вчинені за прожитий час, зглянувся на нас і благословив рік, що наступає, миром і благополуччям: Владико, Господи Боже наш, Джерело життя і безсмертя, всього творіння видимого і невидимого Творче, Ти пори року Своєю владою призначив і керуєш всім премудрим і всеблагим Твоїм Промислом.

Ми, християни, – відгомін Його перемоги, живий образ Його відвічної та всеблагої Премудрості, яка раз і назавжди замешкала поміж людьми, торуючи шлях окремій людині та цілим народам до незглибимих обширів Божої любові через сповіщення людству Христа розп'ятого – «Божої могутності і Божої мудрості» (1 Кор. 1, 24).

Зібравшись благодаттю Всеблагого Бога на запрошення Вселенського Константинопольського Патріарха Варфоломія на Фанарі з 6 по 9 березня 2014 р., у братській любові обговоривши питання, що хвилюють сьогодні нашу Святу Церкву, і здійснюючи спільне служіння Господу в храмі Святого Георгія, у знаменний день Торжества Православ'я, ми звертаємося до вас зі словом любові, миру й розради.

«Прошу вірних чад Богом хранимої Запорізької єпархії та всіх небайдужих, разом зі мною, вознести щирі молитви до всеблагого Господа, щоб Він великою Своєю милістю упокоїв душі новопреставлених рабів Своїх в Царстві Небесному, де немає ні хвороби, ні печалі, ні зітхання, і створив їм вічну пам'ять, їх родичів втішив, а всім, що отримали каліцтва, послав якнайшвидше зцілення», - зазначив владика.

Самантабхадрі - "Всеблага", санскр. (тиб. kun tu bzang mokun tu bzang mo — Кунту Зангмо, "Всеблага"), дружина Самантабхадри, символізує пустотність (шуньяту).

Шивалінгам — символ Бога, Абсолюту, який всеблагих.

Оскільки зло і страждання існують, отже не існує істинного Бога — одночасно всезнаючого, всемогутнього і всеблагого.

— «Ілхам ал мукаддес мін ал-Фейз ал-акдес» («Божественне одкровення від щедрот Всеблагого») — релігійний трактат, в якому Мустафа Абдуллах розглядає головним чином питання релігійної етики.

Цей син всеблагого верховного Бога з'явився в Капернаумі в 15-й рік царювання Тиберія і, з метою звернути до себе юдеїв, говорив, що він — той Месія, якого сповіщали пророки Деміурга.

Як пише філософ Микола Лоський, «світ створений Всемогутнім та всеблагим Богом, Який є саме Добро, сама Краса та істина ». наявний світ все ще несе в собі « риси добра, краси та істини », і тому

У такій дії людина не є пасивним знаряддям і безособовим інструментом Бога, а стає співробітником і співучасником його всеблагих дій, оскільки Бог своєю благодаттю діє абсолютно вільно, не усуваючи людської природи.

Маркіоніти (дав.-гр. μαρκιωνισταί лат. marcionistæ) проповідували дуалізм, вважаючи, що справедливий, але жорстокий і мстивий Бог Старого Завіту (Деміург матеріального світу) не має нічого спільного зі справжнім, всеблагим і трансцендентним Богом — Отцем Небесним, сином якого і був Ісус Христос.

Згодом повинен і до них прийти Месія — Месія Деміурга, який збере синів Ізраїлю з усіх країн, створить всесвітню монархію юдеїв і дарує їм земне блаженство, а людей піддасть муках, окрім врятованих Сином всеблагого Бога: душі їх будуть звільнені від матерії, себто плоті й, перебуваючи в тілах духовних, мешкатимуть із Богом й у Бозі.

Але якщо ці перші припущення були чисто умоглядними, так, зокрема, Боде виходив зі засновку про Всеблагого Творця, то Йоганн Шретер у своїх працях, що відносяться до кінця XVIII століття, повідомив про спостереження атмосфери, доріг, зеленого поля, каналу і навіть міста на Місяці, а також описав зміни кольору місячної поверхні, пов'язані, як він гадав, з рослинністю, появою хмар, туманів, а також диму, що свідчить про промислову діяльність.