Знайдено 3 точних результатів, 21 схожих збігів.
Кому такий слабосилий незалежний регулятор буде потрібен?
Наприклад, фраза «А я — черв'як» (іврит: ואנכי תולעת) відноситься до Ізраїлю, подібно до Ісаї 41:14: «Не бійся, Якове, мій черв'ячку, — слабосилий Ізраїлю!
Іншу сторону творчості письменника представляють історичні повісті «Чарівний батіг» (1984) та «Золоті лотоси довжиною в три цуня» (1986), збірка оповідань «Диваки»,новела «Сестричка Юй та її слабосилий чоловік» та інші.
Не дочекаються, слабосилі.
– «Ся слабосила, хвора дівчинка».
Велика небезпека для слабосилої демократії
Вона – не слабосила дівчина, як нав'язувала радянська цензура, а бунтарка.
Але письменниця обурювалася, коли її вважали за «хвору, слабосилу дівчину».
Буде або Росія, тільки слабосила, квола, провінційна, або повноцінна Україна, наголошує дописувач у матеріалі «Реванш олів'є».
Стать слабосила жіноча виблискує доблестю часто, Подвигів славних чимало осяяно жвавістю жінки.
Вона – не слабосила дівчина і друг пролетарів, як нав'язувала радянська цензура, а бунтарка, яка російське підданство називала "національним нещастям".
Саме тому Україна, зовні занапащена й начебто слабосила, була «чинником сили» для всіх народів, що нею володіли.
Та все ж не міг не бачити, якою інтелектуально слабосилою, малочисельною, непідготовленою до вирішення складних економічних, соціальних питань виходила ця сила на політичну арену.
Могутній велетень всю силу витрачає на скиглення, пошук "поважних" причин для власного виправдання і справедливу, але підкреслено безсилу у своїй безкінечності критику чергової влади слабосилих політичних карликів.
Здорові позашлюбні діти Інес сильно контрастували на тлі слабосилого інфанта Фернанду (майбутній король Фернанду I), законного спадкоємця Педру від першої дружини Констанци.
Як можна зрозуміти слабосилі зітхання, кволі піклування про долю хутора Надії, слабенькі нарікання, коли мусить бути г н і в, і г н і в, і г н і в!?
Західноєвропейські й американські рисисті породи, в яких покращувачами швидкісних якостей виступали чистокровні верхові коні, вирізнялися прудкістю, але в порівняні з орловськими рисаками були слабосилими.
Кульмінацією розділу (а відтак і оповідання) стає сутичка двох дуже несхожих хлопчаків — слабосилого, вразливого Павлика-горбаня і задерикуватого верховоди хлопців Захарка — як сутичка добра і зла.
Чи була Леся Українка «слабосилою, хворою дівчиною» та «другом пролетарів», як ставилася до Маркса, чи була атеїсткою, які мала стосунки із Ольгою Кобилянською, чому називала російське підданство «національним нещастям» та як боролася із російським імперським колоніалізмом?
Сам патріарх Кирило невтомно нам на це натякає, називаючи Київ і Україну то «колискою», то «купіллю», то «матір'ю» — одне слово, чимось немовляче несамостійним чи по-бабськи слабосилим, що потребує невпинної опіки й наставляння.
Від ненависті до «гнилих» лібералів буквально захлиналися й інші «зіркові» спікери ВОС – Ігор Мірошниченко й Ірина Фаріон, котрі регулярно виступали із гнівними ескападами проти «грантоїдів», «слабосилих лакеїв» і «наймитів кримінальної влади».
А тепер читаємо цитату повністю: «…читаючи м'які та рознервовані або холодно резонерські писання сучасних молодих українців мужчин і порівнюючи їх з тими бадьорими, сильними та смілими, а притім такими простими, такими щирими словами Лесі Українки, мимоволі думаєш, що ся хвора, слабосила дівчина — трохи чи не одинокий мужчина на всю новочасну соборну Україну».
- Читаючи його оповідання, подивляючи широкий розмах руки, широкі контури літературних малюнків, я уявляв собі автора сильним, огрядним мужчиною, повним життєвої сили й енергії... а побачив невеличкого, сухорлявого, слабосилого чоловіка, що говорив теплим і щирим, але слабеньким голосом, завжди жалівся на шлункову слабкість, ходив помаленьку дрібними кроками і взагалі справляв враження пташини, вродженої в клітці і привиклої жити в клітці, – такої, що пустіть на вольне повітря, то вона пофуркає, пофуркає і вернеться назад до клітки.
Ми маємо зрозуміти цю нашу спільність у походженні».Тут доречно нагадати слова видатного церковного діяча початку 17-го століття Мелетія Смотрицького: «Старожитна на руських землях не Православна Церква, а церковна єдність».Певно, до розуміння цієї спільності віруючим християнам в Україні ще дуже далеко, бо поняття християнської міжконфесійної толерантності часто зводиться до гасла: «бий свого, щоб чужий боявся»…Велика небезпека для слабосилої демократіїНа початку 2004 року глава УГКЦ висловив стурбованість з приводу тодішньої зміни Конституції, згідно з якою Україна перетворилася на парламентсько-президентську республіку.