Знайдено 7 точних результатів, 9 схожих збігів.

СЛОВНИК
о́дність

Зав'язувалась дружба з внутрішньої близькости, народжувалась духова одність.

Якось Владика порівнював церковну одність з брилою золота та мистецьким архитвором.

А пізніший хід подій показав, що «одність світу» є справді таки болючою реальністю, щоб фальшувати і збувати її красивою фразою чи гіпокритичним гаслом.

Його божественна енергія ніби поєднується із хресною купіллю Христа гострим кутом, таким чином вказуючи на їхню єдність і «одність».

Скажіть будь ласка чи діють в Україні християни пятидесятники, які не вірять у Тройцю, але в Одність Бога?

Виступав проти гіпотези про прасхідньослов'янську мову («Слов'янська одність і становище української мови в слов'янській родині» Архівовано 27 січня 2018 у Wayback Machine. // журнал «Україна», 1924).

Коли кривава містерія українського Відродження розгортала від 1917 року одну трагічну дію за другою, її не помічав наш вік, що так любить говорити про «одність світу» і водночас так брутально нехтує окремі, навіть загального значення складники того світу.

Нас вирізняє взаємоорганізація, взаємодопомога, вміння бути автономними, разом із цим працювати у єдності та одності.

Томас Карлайль сказав колись, що Данте зробив Італію, якої не було на карті, як політичної одності, але яка постала в поезії Данте.

7 Цей вираз не заперечує одності Церкви, котру православні й католики спільно визнають в Нікео-Константинопольському символі віри. – пор.

Це не любування природою, а відчування себе невід'ємною часткою в одності з усім довколишнім світом і природою.

Встановлення якоїсь одности керування всією союзною кінематографією призведе до руйнування цієї дільниці національної культури, до гегемонії одної кіноорганізації над усіма іншими» (1927, № 21 — 22).

"Він є святим прапором нашої національної одності, одним з найвизначніших символів української спільності, одноцільності України й українського життя, – одноцільного незважаючи на державні, церковні і всякі інші межі", – зазначав Михайло Грушевський.

Як християнин, а передусім як священик, який у тій хвилині промовляє до християн, які, я вірю, хочуть бути вірними послідовниками Христа, я замість слова реформування повернувся б до Євангелія, до науки Христової, до Христового миру і до одності в Христі.

У січні 1670 року очолюваний Григорієм Гамалією Лубенський полк входив до корпусу наказного гетьмана Якова Лизогуба під Горошиним. 27 січня (6 лютого), напередодні підтвердження Андрусівського перемир'я, наказний гетьман Яків Лизогуб разом з комонними полковниками Іваном Велюх-Вербицьким, Гнатом Шульгою і Миколою Раєвським, наказним полковником Пригарою, лубенським полковником Григорієм Гамалією з Горошина підписав лист-звернення до населення Лубенського полку із закликом залишатися вірними П. Дорошенку, який «милістю Божою і своїм щирим старанням привів було всіх українських людей по обох боках Дніпра і Військо Запорозьке до повного бажаного братерства й одності».

Як і кожна інша монотеїстична традиція, іслам має за своє вихідне і визначальне положення те, що Господь (Аллах) є Творцем світу і людини, а все суще є результатом і проявом Промислу Божого, однак, для ісламу характерне більш акцентоване, однозначне і беззаперечне постулювання єдності й одності Бога, певної «духовної вертикалі» між Богом і світом, Богом і людиною, що має абсолютний, «позадоговірний», надприродний і понадлюдський характер.[5] Ця обставина надає мусульманській духовній традиції та мусульманському менталітету виразної специфіки – останній стає суцільно релігійним менталітетом, де нероздільне світське і релігійне, сакральне і земне, де кожен об'єкт, явище чи дія співвідноситься з його релігійно заданим смислом, у контексті значень, приписів і норм ісламу.