Знайдено 23 точних результатів.
Святий Евпл визнав себе християнином і викрив ідольське нечестя.
Бо нечестя проникає в порожнини, а темрява приходить туди, де відсутнє світло.
Укладачі їх закликають язичників звернутися до Єдиного Бога, викривають ідолопоклонство, зло та нечестя.
Ім'я Єзавель стало згодом синонімом всякого нечестя (Об. 2:20).
Аллах тебе покарає за твоє нечестя; ти губиш іслам і накликаєш на нас всіх прокляття пророка!»
Проте сучасні йому пророки Осія та Амос голосно виступали проти нечестя і беззаконня, що процвітали при спокійній внутрішньополітичній обстановці.
Він прийшов до Ахава і від імені Божого суворо промовив: "За твоє нечестя у ці роки не буде ні дощу, ні роси, лише тільки з моєї молитви".
У той же день за крайнє нечестя жителів Содом і Гоморра з околицями були знищені Богом вогнем з неба.
Вони йдуть проти нас у безлічі пихатості і нечестя, щоби знищити нас і дружин наших і дітей наших, щоб пограбувати нас; а ми боремося за душі наші і закони наші.
Нехай нікого більше не звабить хибний шлях богозречення та богозабуття, нехтування моральними законами, встановленими Богом, а наша багатостраждальна земля більше ніколи не зазнає пошесті зневіри та нечестя.
«І не тільки цей народ (болгари) дотеперішнє нечестя змінив на віру Христову, але й так звані руси, що перевищують усіх жорстокістю та скверновбивством; вони поневолили всіх довкруги себе, а через те упали в гордість і підняли руки навіть проти ромейської держави.
Будьте люди, Бо лихо вам буде».У Корані сказано: «хто вб'є людину не за вбивство або за [вчинене] нечестя на землі, той нібито убив увесь рід людський; той же, хто зберіг життя хоча б однієї людини, – наче весь рід людський зберіг від смерті» (5:32) В цей важкий час ми звертаємось до всіх політичних сил, громадських організацій, релігійних об'єднань України, до всієї української громади із закликом зберігати спокій, рівновагу, не допустити дестабілізації суспільного життя, яка може дуже дорого коштувати нашій молодій державі.
Закликаються всі небайдужі вивчити рекомендації і протипоказання під складеної ВАГО «Альраїд» у співпраці з ДУМУ «Умма» брошурі-методичці; та за відсутності протипоказань записатися, виславши свої контактні дані (ПІБ, дата народження, мобільний телефон) на електронну адресу [email protected] Муфтій ДУМУ «Умма» Саїд Ісмагілов у своєму відкриваючому брошуру зверненні нагадав про застереження Всевишнього мусульманам: «Хто вб'є людину не за вбивство чи поширення нечестя на землі, той наче вбив усіх людей, а хто збереже життя людині, той наче збереже життя всім людям» [Коран, 5:32].
Ілля прийшов до Ахава і від імені Божого оголосив йому: «за твоє нечестя у ці роки не буде ні дощу, ні роси, хіба тільки за моєю молитвою».
Ілля прийшов до Ахава і від імені Божого оголосив йому: «За твоє нечестя в ці роки не буде ні дощу, ні роси, хіба що за моєю молитвою».
З догматичних творів Бенедикта Аніанського збереглися 3 спростування адопціанства, написані в 90-х рр. VIII ст. : «Хмарка свідчень» (Testimoniorum nubecula), «Сповідання віри» (Confessio fidei) і «Міркування проти нечестя Фелікса» (Disputatio adversus Felicianam impietatem).
Під 17 числом травня у Никодима Святогорця (у грецьких Четьї-Мінеях) сказано: «цей апостол Христовий і мученик, як крилатий (орел) облетів всесвіт, рятуючи людей від нечестя і помилок ідолопоклонства; за ним слідувала предивна Юнія, яка зневажила світ, жила тільки у Христі.
Також і у книзі пророка Єремії 23:14 сказано: "Але у пророках Єрусалима бачу жахливе: вони перелюбствують і ходять у неправді, підтримують руки лиходіїв, щоб ніхто не навертався від свого нечестя; всі вони переді Мною — як Содом, і жителі його — як Гоморра".
Причому під час розгляду його справи оцінка його творів учасниками собору була жорсткою: «Анафема Феодору Мопсуетському і його творам; вони чужі Церкві, вони чужі православним, вони чужі Отцям, вони повні нечестя, вони повстають на Святе Письмо, анафема Феодору: він зганьбив Євангеліє, він поглумився над домобудівництвом нашого спасіння…
Утверджуючи істину переосутнення хліба й вина в Тіло і Кров Господні, східні патріархи попереджують, що словом — «переосутнення» — («преосуществленіе») не пояснюється спосіб чи образ, яким хліб і вино перетворюються в Тіло і Кров Господню, бо цього збагнути не можна нікому, крім Самого Бога, і всі зусилля бажаючих осягти це можуть бути лише наслідком безуму й нечестя.
Визначено і це: не приймати доносів від усіх рабів, від відпущеників тих самих, на кого хочуть доносити, і від усіх, кого цивільні закони не допускають до доносів про злочини; також від усіх, на кому лежить пляма нечестя, тобто, від комедіантів та осіб, до сороміцьких справ долучених; також від єретиків, чи еллінів, чи юдеїв; втім, у всіх, під котрих не припускається таке звинувачення, нехай не відбирається свобода приносити скарги за своїми справами.
Так само і при Феодосії, сині Аркадія, цареві нашому, двомастами богоносними отцями, що зібралися першого разу у місті Єфесі, викладене вчення, як непорушну благочестя державу, згодою закарбовуємо, єдиного Христа Сина Божого, який втілився проповідуючи, і Ту, що безсіменно народила Його, непорочну Приснодіву сповідуючи особисто і дійсно Богородицею; а безумне розділення Несторія, котре від жеребу Божого відлучене, відкидаємо, бо він учить, що єдиний Христос є окремо людина, і окремо Бог, і відновлює юдейське нечестя.
Православно затверджуємо також і в обласному місті Халкидоні, при Маркіяні, цареві нашому, шестистами тридцятьма Богообраними отцями написане віросповідання, котре до кінців землі на повний голос звістило єдиного Христа Сина Божого, Який складається з двох єств, і у цих самих двох єствах славимий; а суємудрого Євтихія, котрий говорив, що велике таїнство спасительного домоустрою звершилося примарою, наче щось жахливе, як заразу, із священної огорожі Церкви викидаємо, а з ним також і Несторія та Діоскора, з яких один був захисником та поборником розділення, а другий — змішання, і котрі з протилежних кінців нечестя кинулися в одну безодню погибелі і безбожництва.