Знайдено 36 точних результатів, 14 схожих збігів.
От де мисль нуртує!
Мисль інтересна, а от не сталося.
Зато спрямували мисль, – сміється Оксана.
Дубінін Віктор Власович, 1941, освіта вища, директор малого господарського підприємства "Мисль". 273.
Говорив: «То чи молнія мене пронзає мисль».
Сьогодні журнал “Мисль” оцінив особистий статок Леоніда Кучми у півтора мільярда доларів.
Другий раз випереджає те, що говориш, а потом мисль іде ззаду”.
Як за нашу угодовість Він мисль нашу, мову, совість Як будяччя тне з плеча.
Сама мисль про те, що демократія може існувати на даному етапі розвитку цього людства – це вже гульня!
(«Христианская мисль». — 1917, № 3-4. — С. 158).
Знаменною є реакція на події в Ніцці редактора «підміненого» часопису «Русская мисль» Віктора Лупанова.
Мисль і мова - відома праця лінгвіста О.О.Потебні.
А з цебра, капнув, і тут мисль "Та нє, я не поїду!"
Власні твори друкував у журналах «Наука», «Живая мисль», «Галичанин».
Праця Мисль і мова суттєво визначила подальшу розробку філософських проблем мовознавства.
В інтерв'ю російськомовній газеті, що видається в Парижі “Руская Мисль” архиєпископ Кондрушевич сказав, що низка православних обрядів увійшла до католицької служби.
«Киевская мысль» (рос. кієвская мисль — «Київська думка») — щоденна політична та літературна газета ліберального напрямку.
Так само, як мисль і сенс праці митрополита Шептицького.
За народною етимологією, «радісна мисль» про переселення і дала нову назву поселення — Радомисль.
Н. Афанасьевь, Кафолическая церковь, in: Православная Мисль, Випуск XI, Парижь, YMCA-PRESS, 1957, p. 35.
Потягає додолу важка, хитка мисль-матерія, котра наче змій кусає власний хвіст, а наскрізна словесна кіптява затьмарює душу й стискає серце.
Наскільки сковородинська мисль і сьогодні є життєвою, видно із простого прикладу: натрапивши в недавній газетній підшивці на інтерв'ю Андрія Данилка, а потім Михайла Вороніна, легко знайти ту саму відповідь, яку вони різними словами дали на питання про джерело успіху: улюблена справа й ненормований робочий день.
«Останнім часом те, що навчали великі греко-католицькі Київсько-Галицькі митрополити XX століття Андрій Шептицький, Йосиф Сліпий, Мирослав-Іван Любачівський та Любомир Гузар про православну Київську Церкву в сопричасті з Римським Апостольським престолом, набирає вимірів, що становлять нову еклезіологічну мисль — яку ми називаємо помісністю», — наголошує отець Михайло Димид.
Галицько-Волинського літопису, який писався на Волині й висвітлює переважно волинські події, читаємо таке: «…вложив Бог Мстиславу-князю у серце його добру мисль: спорудив він гробницю кам'яну над гробом баби своєї Романової, у монастирі коло [церкви] святої, і освятив її на честь праведників Іоакима і Анни, і службу в ній одправив».
Архипенко зображав не мислителя, а мисль, не людину в розпачі – відчай.
Натомість перед м'якими приголосними м'якість попереднього не означується жодним чином: кість, мисль, боязнь, шість; кістьми, шістьох.
«Думка», «Мисль» (рос. Мысль) — скульптура, створена С. Д. Меркуровим в 1911—1913 роках (габро, порфір).
Завдяки вигідному розташуванню (між двома пагорбами) село оминали природні катаклізми, тому поляки радіючи казали «дрога мисль» — дорога думка.
Бо свої то за горами – не чужі: Русь, єдина, мисль одна у всіх в душі; То і Пастир, що для всіх там єсть отцем, Помнит, що ми также братя – Русь жієм!
Завдяки своїм експериментам з формою він одержав цілком новий принцип пластичного вираження, його самобутність виявила себе вже у перших юнацьких роботах «Мисль», «Відчай», «Запорожець», «Юда».
За редакцією та вступними статтями В. І. Харцієва вийшло чимало праць О. О. Потебні, зокрема “Мисль і мова”, “Із лекцій з теорії словесності”, “Із записок з російської граматики” та інші.
Крохмальний Р. «Між синім небом і чорним Стіксом»: вирішальні моменти формування світогляду Р.Іваничука — Митця і Громадянина//Меч і мисль: творчість Романа Іваничука у національних вимірах української культури: Збірник наукових праць.
Громадська і наукова діяльність Ананія 3айончковського дуже багатогранна: він очолював кафедру тюркології у Варшавському університеті, керував Орієнталістичним інститутом, вів цілу низку курсів з арабістики й іраністики, редагував знаменитий часопис «Мисль Караімска».
Серед постановок першого сезону реалістична «Чорна Пантера і Білий Медвідь» і «Базар» В. Винниченка, натуралістична «Молодість» М. Гальбе і «Лікар Керженцев», основана на оповіданні Л. Андрєєва «Мисль» (Думка) у постановці Гната Юри.
У 1918 році на бульварі в рамках ленінського плану монументальної пропаганди встановили пам'ятник Ф. М. Достоєвському і скульптуру «Мисль» роботи С. Д. Меркурова (під час реконструкції бульвару в 1936 році перенесені в інші місця).
Пластична форма, побудована на чергуванні кутів і овалів, які мали за давнини священне символічне значення, надихала Богомазова у Софії Київській, під склепіннями якої, за його словами, «душа забуває прозу життя і відчуває божество, мисль звертається всередину і людина земна стає дрібненькою і жалюгідною».
"Мислю – отже існую", – сказав Декарт.
Тому я не мислю в такій негативній конотації.
Мирославу Мислі було 24 роки.
Звідтіля приходили заплідні мислі.
"Я оптимістичний, не мислю песимістичними категоріями...
А я уточню: помиляюся – отже мислю.
– Я не мислю гіпотетично.
Ради тебе мислю і творю -
Я не мислю, як чоловік.
Я мислю по-іншому.
Разом із побратимами, він установив пам'ятник загиблому добровольцю Мирославу Мислі.
Протягом 300 років, тобто всього "століття розуму", люди керувалися принципом "я мислю - значить я існую".
Я мислю стратегічно"...
А в Європі, коли повертаюся, помічаю, що знову мислю на рівні великого-маленького європейського села.