Знайдено 12 точних результатів, 19 схожих збігів.
Київ – Косівський митець Василь Бович презентує у Києві виставку «Дідизна».
Ліс для горян - дідизна і доля.
Для косівського майстра Василя Бовича виставка «Дідизна» – дебют на київській мистецькій арені.
Виставку «Дідизна» відкрита до 17 квітня в арт-холі «Кайрос».
Колись це була дідизна «Укркінохроніки», легендарного місця, повного сонця і сонячних моментів.
Дідизна його була обнесена захисним муром висотою 12 футів.
«Дідизна» – це особливе тематичне зібрання робіт автора, які представляють поєднання християнської символіки з народними віруваннями і відображають явище двовір'я, поширене віддавна серед народу.
Митаївка — село понад річкою, Боярка заселена без церкви, млина та фільварку економічного, дідизна графа Браницького, котру він купив року 1802, 1803 і 1804 від госп.
В арт-холі «Кайрос» мецената та громадського діяча Ольги Богомолець 5 квітня відкрилась виставки майстра з Гуцульщини Василя Бовича «Дідизна» за участі мистецтвознавців, представників рідновірства, діячів культури, фольклористів.
В арт-холі «Кайрос» лікаря, мецената та громадського діяча Ольги Богомолець 5 квітня відкрилась виставки майстра з Гуцульщини Василя Бовича «Дідизна» за участі мистецтвознавців, представників рідновірства, діячів культури, фольклористів.
Коломійський полковник Карп Чеснок з Борзни у 1704 р. стверджував, за свідками- старожилами Ядутинського уряду, що хутір Лукомська гора під с. Бондарівкою це його дідизна. 1810 р.-39 хат, 170 ревізьких душ.
У ній фіксуються такі написання, як шість замість шесть, відбувається чергування у з в (ужити — вжити, утиск — втиск), уживаються місцеві народні слова (верховина — верхня течія річки, грунь — пагорок, криничина — місцевість, багата на джерела, полонина — гірське пасовище тощо), юридична термінологія (дідич, дідизна, займище, закоп, нащадок, осадити, податок) тощо.
Внучка Пікассо розпродає дідизну
Європа вже бачила чимало війн за реальну чи уявну дідизну.
Виходить, що я, бажаючи повернути свою дідизну, буду змушений відкуповувати землю своїх предків за ринковими цінами?
За умови, що дідизну Григорів брати триматимуть навпіл.
І чорний вітер дме на тім шляху до давньої дідизни”, -
Ми бачимо зростання впливу Ахметова, спробу під час пандемії фактично роздати області у дідизни одіозним олігархам.
Після того, як ми довели, що готові вбивати і вмирати за незалежність нашої дідизни, нам слід навчитися думати і домовлятись, чим ця незалежність має бути наповнена.
Вісім років опісля Ванько Чжусич ділить з братаничем Олехном дідизну й серед іншого «Корнино».
На дідизні є також залишки «морського храму», зробленого з морських мушель на схід від замку.
Село відоме з 1478 року, коли Васько Джусик з Квасилова зі своїм братом Олексою Джусом поділилися дідизною, в тому числі і Тесовом.
В українській мові для позначення спадщини також використовуються слова ба́тьківщина (майно, успадковане від батьків), баби́зна (успадковане від баби), діді́вщина та діди́зна (успадковане від діда).
Тим часом заможні польські підприємці та євреї, як от Щепановські, Розенкранци, Попеліни, Кани, Гелдери, Берки майже за безцінь скуповувати в місцевих селян нафтоносну дідизну [31, c. 14].
Дідизни навколо замку Кліфден було близько 200 акрів (81 га).
Всі землі, крім дідизни були в кінцевому підсумку Земельною Радою та Земельною Комісією.
Батько Стефана в 1659 році одержав від короля Яна ІІ Казимира не тільки підтвердження родового посідання в Мазепинцях, а й переведення їх з ленного володіння у дідизну, тобто у вічне володіння.
У випадку, якщо той чи інший каудильйо домагався посади президента республіки, він розглядав державний механізм як свою дідизну і без будь-яких утисків призначав на державні посади своїх партійних прихильників, розплачуючись тим самим за надані йому політичні послуги.
У 1700 році знатний полку Лубенський товариш, багатий козак Кахно Федір скупив за безцінок у селян та рядових (бідних) козаків, внуків чи синів перших поселенців їх «отчизні» або «дідизні» ґрунти, хуторці Сухої (Гнилої) Оржиці, Чумгак і в 1720 року «за военные услуги» отримав на них від гетьмана універсал і став власником цих земель.
Під впливом позитивізму була істотно розширена характеристика середньовічного суспільства, за рахунок звернення дослідників до вивчення економічної історії та основних соціальні інститутів — громади, дідизни (вотчини), міста, цеху, гільдії, станів (Н.
Побачите на віддалі й бідака в кожусі, який чіхається в голову і шепче: „То-то несамовите, то дідько в тім…“ Це вже обскубана жертва власного ґрунту, який горівкою, просьбою, грозьбою зневолений, став позбуватися дідизни, щоб колись подібно, як і в Бориславі, створювати пролетаріат бідноти і багатства…» [46, c. 69 −71].