Знайдено 7 точних результатів, 9 схожих збігів.

СЛОВНИК
денці́вка

Сопілки є різні: гуцульська телянка, денцівка, флоярка, ізобрін.

У західних регіонах побутували різновиди сопілки — денцівка, дводенцівка, флояра.

Денцівка – ще один представник роду простих гуцульських сопілок.

З давніх інструментів збереглися такі : скрипка, цимбали, флояра, денцівка, сопілка, трембіта, дутка, бубон.

У стрічці звучать поширені у Карпатах інструменти — сопілка-денцівка, флояра, коза, дримба, трембіта.

У західних регіонах побутували різновиди сопілки — денцівка, дводенцівка, флояра, а також трембіта — довга (до 3 м) конічна дерев'яна труба без отворів.

Колекція музиканта налічує більше, ніж 100 відомих і рідкісних народних духових інструментів: сопілка, денцівка, дводенцівка, окарина, телинка, пан-флейта, дримба, кавал, флояра, бансурі, турецький ней, ріжок, хулусі, баву, дуда (українська волинка), галісійська гайта, сакпіпа, шалмей, цинк, вірменський дудук, тощо.

КОЛОМИЙКА НА ДЕНЦІВЦІ

Це інструменти від найпростіших свищиків, свистків, сопілок, денцівок, корин, варганів, тримбіт, рогів до колісних лір, діатонічних нот чи народних бандур, кобз, цимбал, скрипок.

Уже з підліткового віку гуцули власноруч починали виготовляти музичні інструменти: флояру, денцівку, теленку.

Походить цей інструмент із Закарпаття, де його роблять із одного бруска дерева, просверлюючи два паралельні канали й утворюючи дві денцівки-сопілки в одній.

Півтораденці́вка — різновид денцівки де подвоєні дві денцівки.

Бурдон грає в тоніку або в терцію до мелодійної денцівки.

У складі родинного гурту «Буття» освоює гру на басолі, денцівці, жоломійці, та вторці.

Співучий народ створив також цілий ряд духових інструментів: сопілку (денцівку, зубівку, флояру), трембіту, ріг, сурму, трубу, волинку.

Серед вчителів Василя Лютого: Лідія Сергіївна Щербак, Любов Федорівна Бридько, Ольга Олексіївна Туровська, Валентина Яківна Петренко — академічна бандура, Лариса Миколаївна Красавіна — теорія музики, імпровізація та композиція, Паливода Іван Гнатович — академічний спів, Ігор Ігорович Савков — оркестрове диригування, Павло Андрійович Ковалик — хорове диригування, Світлана Григорівна Крамська — хорове диригування, Вардо Мойсеївна Шамелашвілі — фортепіано, Галина Юріївна Ніколаї — науковий керівник, Оксана Бут — гра на басолі та «білий спів», Олег Бут — гра на денцівці та на вторці.