Знайдено 35 точних результатів.

СЛОВНИК
да́рмо

Звісно земля з майном уходили в приватне розпорядження практично за дармо.

Хтось волів зарізати скотину, чи продати її, аби лиш не віддавати у колгосп дармо.

Усі прислуги у маріавітській Церкві безкоштовні згідно із рекомендацією Христа: Ви дармо дістали, дармо й давайте (Матвія 10,8).

О нововірці, дармо смутитеся зловірям своїм ви в дусі сквернитеся.

Церкви Ассирійської церкви Сходу були передані Мар Тома Дармо та старокалендарникам.

Мар Тома Дармо помер у вересні 1969 року.

Після посвячення Мар Тома Дармо повільно почав організовувати справи Давньої церкви Сходу.

Ставлення Мар Томи Дармо щодо спадкоємності розчарувало Патріарха, і відносини між ними розірвались.

Останній погодився його прийняти і після місяця перебування Якова Лаван його запитує: «Хіба тому, що ти мій родич, маєш дармо на мене працювати?

Не дармо мріяв Шевченко про це місце на чужині, щоб там доживати віку (в поемі "Сон"), або щоб хоч по смерті спочити серед гарної української природи ('Заповіт").

Теком виготовив списи п'єс, які можна грати, а які не вільно, театрам поприділювано будинки і грай, акторе, хоч тобі в кишках грає голод, розважай публіку, дармо не заважай, агітуй або лахміття пакуй.

Тим часом, керівництво POLSAT спробувало піти на компроміс, заявивши, що для перегляду кодованого сигналу достатньо буде декодер взяти в оренду, сплативши при цьому залог в 100 PLN (25 USD) і за таку ж суму ж його інсталювати, “і матчі будуть вже за дармо”.

Всі ті видавці, шо попарилися на русинах, відраджували мені викидати дармо гроші: казали, що у нас не тілько ніхто не купує книжок, але й дарованих не читає; але я у своїм патріотизмі не міг уважати русинів таким некультурним народом, щоби не розкупили тих 500 примірників моїх новел, які я видав.

Мар Тома Дармо почав організовувати церкву і висвятив ряд священнослужителів у різні чини церкви.

У січні 1964 р. Виникла суперечка, і Тома Дармо був відсторонений від столичного управління Патріархом.

Мар Тома Дармо посвятив прелатів, які, в свою чергу, посвятили його в Католикоса-Патріарха.

У 1968 році Тома Дармо виїхав до Іраку, щоб стати главою новоствореної Стародавньої Церкви Сходу.

Вона відійшла від Ассирійської церкви Сходу в 1964 році під керівництвом Мар Томи Дармо (помер 1969).

Мар Тома Дармо прибув до Багдаду, Ірак в 1968 році на запрошення уряду Іраку.

У червні 1952 року патріарх Шимун XXI призначив Тома Дармо новим митрополитом Індії, що базується в Тричурі.

Ці двоє митрополитів, у свою чергу, посвятили католикоса-патріарха Давньої церкви Сходу Мар Тома Дармо 11 жовтня 1968 року.

Тома Дармо не підкорився призупиненню, і громада розділилася, розділившись на дві частини, одна за Митрополитом, а інша залишилася вірною Патріарху.

У 1968 р. Громади Іраку, Сирії та Індії обрали суперника-патріарха з центром у Багдаді, тимчасово призупиненого митрополита Індії Мар Тому Дармо.

Патріарх, маючи на увазі попередні події, розцінив цей акт продовжувальної непокори з боку Мар Томи Дармо і у січні 1964 року призупинив його сан.

Після цієї хіротонії Мар Тома Дармо висвятив Мар Апрем Моокена в сан єпископа, а згодом на митрополита, а також у сан митрополита Мар Аддай II.

Мар Ешай Шімун XXIII наказав Мар Тома Дармо з'явитися перед патріархом у Сан-Франциско, штат Каліфорнія, який не зміг цього зробити через те, що Мар Тома Дармо відмовився від свого первинного сирійського громадянства, щоб отримати індійське громадянство.

У 1968 р. Традиціоналісти цієї церкви обрали Тому Дармо конкуруючим патріархом для Шімуна XXI Ешай, утворивши незалежну Давню Церкву Сходу, що базується в Багдаді, Ірак.

Мар Тома Дармо, був митрополитом архієпархії Індії, яка відома як Халдейська сирійська церква в Індії з часу його висвячення в 1952 році патріархом Мар Ешаєм Шимуном XXIII.

Більшість священнослужителів та вірних Халдейської сирійської церкви проігнорували наказ про призупинення та продовжували бути вірним Мар Томі Дармо, і вони були відомі як "Митрополича група".

З цього приводу було визнано обгрунтованість рукоположень, здійснених Томою Дармо після призупинення 1964 р., А в 1997 р. Призупинення було скасовано Священним Синодом Ассирійської Церкви Сходу.

Оскільки указ був прийнятий після призупинення діяльності Мар Тома Дармо в січні 1964 р., він не вплинув на "Митрополичу групу" в Індії, і вони продовжували користуватися юліанським календарем.

Після смерті патріарха Мар Томи Дармо в 1969 році Мар Аддай II зайняв посаду виконуючого обов'язки патріарха, а згодом був обраний керівником Стародавньої Церкви Сходу в лютому 1970 року.

Кілька видатних мирян також підтримали зусилля старокалендарів щодо самоорганізації, і до 1967 р. були зроблені плани привезти Мар Тома Дармо в Ірак з метою організації старокалендарників в Іраці та Сирії.

У вересні 1968 року Мар Тома Дармо висвятив Пулозу Мар Пулозе в сан єпископа, який після висвячення виїхав до США, щоб закінчити аспірантуру та докторантуру, повернувшись до Індії лише після закінчення навчання в 1976 році.

Стаття, опублікована у Великій Британії в 1955 році щодо спадкового правонаступництва, привернула увагу Мар Тома Дармо в 1960 році, і у відповідь він опублікував книгу, яка висловлюється проти практики спадкового правонаступництва як неканонічного.